Het lokaal bestuur streeft naar de best mogelijke dienstverlening. Toch kan het zijn dat je hierover niet tevreden bent. Heb je het gevoel dat iets niet verloopt zoals je had verwacht? Laat het ons weten. Dit is voor ons een kans om onze werking te verbeteren.
Het gaat dan bijvoorbeeld over:
- het foutief verrichten van een handeling of prestatie
- het afwijken van de vastgelegde of gebruikelijke werkwijze
- het onvriendelijk, ongepast of onbeleefd gedrag van een medewerker
- het niet of laattijdig uitvoeren van een handeling of prestatie.
- Dien je klacht hier in. Omdat we elke klacht nauwgezet behandelen en je op de hoogte willen houden, hebben we je naam en adresgegevens nodig.
Wat gebeurt er met je klacht?
- We gaan na of we je klacht kunnen behandelen. Je krijgt daarover binnen de 15 kalenderdagen na ontvangst van je klacht een antwoord.
- We onderzoeken de klacht samen met de betrokken dienst en zoeken naar een oplossing.
- We bezorgen je zo snel mogelijk een antwoord. Bij sommige klachten duurt het onderzoek wat langer, maar ten laatste 45 kalenderdagen na ontvangst van je klacht krijg je een antwoord.
Wat is geen klacht?
- Een vraag om informatie
- Wil je graag meer weten over een product of een dienstverlening? Mail dan naar info@scherpenheuvel-zichem.be of bel naar 013 39 13 13.
- Een melding
- Wil je ons op de hoogte brengen van een situatie op het openbaar domein? Ligt er zwerfvuil? Woekert er een struik over het voetpad? Meld dit dan hier.